Selasa, 08 November 2011

Sadarku,

di malam yang sepi ini juga..hatiku terdetik..mengapa aku tidak punya pasangan sebagaiman remaja yang dikekelingi cinta insan dhoif ini..

aku temui SEBUAH JAWABAN..
COZ ALLAH menyayangiku..ingin menjagaku..sehhingga aku menemui cinta insani yang selayaknya unutk diri hamba yang lemah ini..
ku memohon perlindungan padaMU ya ALLAH..naungilah aku dengan kebesaranmu..jagalah hatiku agar tidak mudah dinodai nafsu manapun..oleh setan iblis yang tidak pernah berhenti menggoda hati manusia...baik rupa bkn jaminan..
ku memohon padaMU ya ALLAH..kurniakanlah ku pasangan hidup yang layak untukku...
yang mampu membimbingku ke arah cintaMU..karuniakanlah zuriat yang elok untukku..ELOK HATI..ELOK AKAL ..ELOK AHKLAK..agar keluargaku nanti menempati syariat agamaMU...
cintakanlah..berikanlah..tetapkanlah hatiku..pada insan yang mampu membawaku ke arah SURGAMU...

...ya RABBUL IZZATI...aku memohon padamu..berikanlah yang terbaik untuk hambamu ini ya ALLAH...agar aku tidak tergelincir jatuh dari neracamu...agar aku tidak melangkah jauh dari medanMU..agar aku tetap dengan agamaMU...agar bertambah kuat imanku...
KAU ADA DISETIAP DETIK JANTUNG KU, KAU ADA DISETIAP LANGKAH KU..SETIAP UJIAN ADALAH BUKTI CINTAMU UTK KU..KRN KAU INGIN AKU SELALU INGAT AKAN DIRIMU...Y RABBUK IZZATI

Tidak ada komentar:

Posting Komentar